آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 236
  • بازدید کل : 22370

پیوند ها

خرید روغن بذر خیار | فروش روغن بذرخیار


خرید روغن بذرخیار

روغن بذرخیار فواید بسیاریدارد لازم به ذکر است که خیار به تنهایی یکی از جالبترین میوه ها است ، زیرا واقعیت های علمی بیان می کنند "علاوه بر رشد خوب در شرایط گرمسیری ، دمای داخلی یک خیار نیز می تواند تا 20 درجه از هوای بیرون سردتر باشد".

روغن خیار وموهای سرتان

خیار با افتخار سرزمین مادری خود را هندوستان معرفی می کند ، بخشی از رژیم باستانی آیورودا در درمان شرایط روماتیسمی ، یبوست ، اختلالات ادراری ، وبا ، چروک ، شوره سر ، ورم مفاصل ، عفونت های واژن ، از دست دادن اشتها ، زخم اثنی عشر ، اختلالات نعوظ ، کلسترول زیاد ، اگزما و فشار خون بالاکاربرد دارد

گفته می شود خیار ، تا آنجا که تاریخچه آن به جهانیان مشهور است ، 3 هزار سال است که جز انواع خانواده کدو ، است.

علاوه بر استفاده از آن در آشپزی ، خیار بیشتر به دلیل داشتن طعم خنک ، خفیف و تقویت کننده محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این میوه استوانه ای نیروگاهی از مواد مغذی مختلف تشکیل شده که برای آن در تمدن های مختلفی در جهان از جمله روم ، اسرائیل ، یونان ، مصر ، انگلستان ، فرانسه ، چین و ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است. خیارها کاملاً خوراکی هستند و در سرتاسر جهان یافت می شوند ، اما در کل رشد فصلی تا ماه مه - آگوست کاهش می یابد

فیلسوف رومی نقل می کند که خیار محبوب ترین میوه امپراتور روم ، میباشد. باغبان او برای اطمینان از اینكه شاه هر روز خیار را در سفره خود داشته باشد ، با استفاده از روشهای مصنوعی خیارها راپرورش می دادند. گفته می شود خیار در استان ابتدایی روم برای معالجه بیش از 40 بیماری پزشکی از جمله نیش عقرب ، تاری دید ، سرخوردگی ، فشار خون بالا و دیابت مورد استفاده قرار گرفته است.

خریدروغن بذرخیار

مزایای سلامتی روغن بذرخیار:

خیار را برای نشاط و معیشت استفاده می کنند ، گیاه اوجا و پرانا را از زمین می گیرند و آنها را به عنوان غذا ، داروهای گیاهی و روغنهای اساسی برای رفاه مطلق سایر موجودات زنده نوسازی می کنند.

1. سلامت پوست و درخشانی آن:

روغن خیار دارای خاصیت احیا کننده و تغذیه کننده است که به درمان شرایط پوستی کسل کننده ، آسیب دیده یا بالغ کمک می کند. وجود اسید لینولئیک و اسید اولئیک در خیار ، آن را به عنوان یک کمک کننده عالی برای مشکلات پوستی از جمله آکنه ، جوش های سرسیاه ، آفتاب سوختگی ، پسوریازیس ، اگزما و برخی دیگر از شرایط التهابی پوست کمک می کند.

خواص آنتی اکسیدانی روغن خیار به وجود معنی دار ماده توکوفرول و توکوتریولول و سه لیگاگان شامل سویسوازولاریسیرسینول ، لاریسیرسینول و پینرسینول نسبت داده می شود. این عناصر باعث می شود روغن خیار در مبارزه با رادیکال های آزاد که مسئول پیری وعلائم ، آسیب های پوستی و انواع مختلفی از سرطان از جمله سرطان تخمدان ، سرطان پروستات ، سرطان سینه و سرطان رحم باشد تاثیر بگذارد

ماساژ پوست خود با 10 قطره روغن خیار مخلوط شده با 2 قطره روغن پرتقال و 4 قطره روغن نارگیل می تواند به حفظ رطوبت طبیعی پوست شما کمک کند ،

از دیگر مزایای روغن بذرخیار ترمیم سطح پوست خشک و کسل کننده ، درمان اگزما ، پسوریازیس ، خشن ، پوسته پوسته و بالغ پوست ، باعث کاهش چین و چروک ، علائم پیری و فوران پوست می شود.

این متخصصان همچنین می گویند عصاره خیار حداکثر آزمایش های پوستی از جمله تست ملانین پوست ، آزمایش اریتم پوستی (ایمنی مواد آرایشی) ، آزمایش pH ، تست رطوبت پوست ، تست میزان محتوای سبوم پوست و آزمایش از دست دادن آب ترانس اپیدرمال را پشت سر گذاشته است.

مطالعه ای نشان داد که یک اقدام اولیه در مورد اثرات ناشناخته خیار به عنوان یک کرم موضعی برای جوان سازی پوست بود.

همچنين اظهار داشت كه خیار باعث كاهش مقدار ملانین (مسئول رنگدانه های پوستی و چهره) می شود. همچنین اثرات ضد آکنه دارد و باعث کاهش محتوای سبوم پوست می شود.

این مطالعه همچنین اعلام می کند که این تجزیه و تحلیل ها ثابت شده اند که در زمینه کاربردهای موضعی آینده عصاره خیار (با خاصیت مراقبت از پوست آن) ، به عنوان لوازم آرایشی ، وسایل مراقبت از پوست و در ساخت داروهای دارویی ، قادر به استفاده از آن هستند.

همچنین می توانید 2 قطره روغن خیار را در یک فنجان آب خنک اضافه کنید و صورت خود را با آن بشویید این کار باعث بهبود آکنه های صورتتان میشود.

2. با شوره سر مقابله می کند و درخشش طبیعی به موهای شما میبخشد:

موهایی پر زرق و برق ، قوی ، ابریشمی و بدون شوره سر ، رویای بسیاری از زنان است. البته مردان نیز از این قاعده مستثنا نیستند ، در آرزوی داشتن موهای سالم و عاری از ریزش مو ، شوره سر و سایر شرایط پوست سر.

خیار یکی از ثروتمندترین صاحبان مواد معدنی مانند سیلیس و گوگرد است که گوگرد یک عامل قوی برای رشد مو شناخته شده است و سیلیس باعث تقویت غده های مو و محافظت در برابر شکستگی و ریزش مو می شود. سیلیس یک عنصر اساسی برای حمایت از سلامت بافت های همبند مانند پوست ، ماهیچه ها ، رباط ها و استخوان ها است.

خاصیت مرطوب کننده روغن خیار باعث سوزاندن پوست سر و کمک به کاهش خشکی ، خارش و پوسته پوسته شدن سطح پوست سر می شود و پوست سر و ریشه مو را از درون تغذیه می کند.

پوست سر خود را با 5 اونس روغن خیار مخلوط شده با 5 قطره روغن گل رزماری و 5 قطره روغن برهمی ماساژ داده و آن را به مدت 1 ساعت با پوشاندن یک حوله گرم ماساژ دهید (به مخلوط دارویی کمک می کند تا به عمق پوست سر شما نفوذ کند) این امر می تواند در کاهش شوره سر کمک کند ،

همچنین برای تقویت پوست سر ، تقویت درخشندگی موها و جلوگیری از ریزش بیش از حد موها. می توانید 5 قطره روغن خیار را در شامپوی خود بریزید تا رطوبت طبیعی موهای خود حفظ کنید.

این مخلوط را شناگران قبل از شنا در آب پر از کلر و شیمیایی استفاده میکنند این عامل به جلوگیری از آسیب دیدن مو به طور طبیعی کمک می کند.

برای خریدروغن بذرخیارمیتوانید با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن هسته انارمطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید روغن بذر خیار | فروش روغن بذرخیار

  انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بازرگانی ساینا ویژن :" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما